UKOLIKO STE U MOGUĆNOSTI DA PODRŽITE DALJNJI RAD NAŠEG BLOGA MOŽETE TO UČINITI DONACIJOM PUTEM PAYPALL-a U PROZORU DONACIJA

četvrtak, 3. kolovoza 2017.

Kreće FAZA 2 akcije NEĆEMO POREZ NA NEKRETNINE! – Maja Sačer



Kreće FAZA 2 akcije NEĆEMO POREZ NA NEKRETNINE!

IMATI ILI NEMATI DOM, PITANJE JE SAD!

Maja Sačer:
Hvala od srca svima koji su sudjelovali u FAZI 1 akcije. I dalje možete slati prijedlog za ocjenu ustavnosti Ustavnom sudu budući da nema roka za predaju prijedloga.

VAŽNO! FAZA 2 IMA ROK KOJI ISTIČE 31.12.2017. Pozivam sve koji ne žele plaćati ovaj harač da pošalju podneske Saboru i Vladi već danas.

O čemu se radi?
Ovim dokumentima zaobilazimo jednu pravnu varku. O ovome nas, naravno, nisu učili na pravnom fakultetu, no psiho-sustav jako dobro zna o čemu se radi. Činjenica je da je REPUBLIKA HRVATSKA trgovačko društvo upisano u međunarodni registar trgovačkih društava s pripadajućim registarskim brojem, a ima i svoj OIB. Činjenica je da je svaka pravna i svaka fizička osoba također trgovačko društvo – zato se pišu TISKANIM slovima, npr. IVO IVIĆ. Pogledajte svoje račune za komunalije ili dopise od banaka. Uvijek nam ime piše TISKANIM slovima. Ovo je razlog. A budući da su i RH i fizičke osobe trgovačka društva, na njih se primjenjuje trgovačko pravo. To znači da su i zakoni u suštini ugovori, a dok ne stupe na snagu, zakoni predstavljaju javne trgovačke ponude fizičkim osobama – građanima, kao i pravnim osobama, za sklapanjem ugovora.
Mi ovim dokumentima obavještavamo RH, putem njenih zastupnika Sabora i Vlade, daODBIJAMO NJIHOVU PONUDU za sklapanjem ugovora pod nazivom Zakon o lokalnim porezima – porez na nekretnine.
Ovi dokumenti potpuno su valjani, ali, na žalost, ne mogu jamčiti za njihovu uspješnost u praksi budući da 99% zaposlenih u institucijama ne zna za ovo. No, kao i uvijek, nama treba BROJNOST. Zajedno smo jači. Ako nas tisuće pošalje ove dokumente, neće nas tako lako moći ignorirati. Također, u slučaju žalbe protiv poreznih rješenja, ovi dokumenti su naš dokaz, naš pravni argument protiv plaćanja ovog harača.
Postupak je vrlo jednostavan. Sve što vam treba je malo volje, malo vremena, malo papira i malo poštarine. Bez brige, nema pristojbi.
Dakle, najkasnije do 31.12.2017.:
1. Skinite predloške na ovim linkovima:

Ukoliko ne možete skinuti predloške, javite se u inbox Maja Sačer o istini i lažima

2. Ispunite u predlošcima osobne podatke, OIB te mjesto i datum – ovo je obilježeno crveno; tamo gdje ime i prezime piše TISKANIM slovima, treba ga upisati TISKANIM slovima. Nakon toga obrišite moje upute i zacrnite tekst ako je što ostalo crveno.
3. Isprintajte dokument za Sabor u 2 primjerka (može obostrano). Također, isprintajte dokument za Vladu u 2 primjerka (može obostrano) i potpišite sve primjerke.
4. Preporučam, ako ste u mogućnosti, da odnesete dokumente za Sabor u Zagreb, Opatička 1 (pisarnica), a dokumente za Vladu na Markov trg 2. Jedan primjerak će uzeti sebi, a drugi će dati vama. Na taj vaš moraju lupiti žig s datumom primitka.
5. Ukoliko ne možete odnijeti dokumente, pošaljite na jedan od sljedećih načina: a) prvo nazovite pisarnicu Sabora i Vlade, recite da im želite poslati dokument i tražite upute kako da vam vaš primjerak vrate, ili b) pošaljite Saboru, Opatička 1 i Vladi, Markov trg 2 njihove primjerke (1 Saboru i 1 Vladi) preporučeno s povratnicom, kao dokaz da su primili dokument. Sačuvajte svoje primjerke zajedno s povratnicom za eventualne žalbe na porezno rješenje.
To je to.
Samo ZAJEDNO I ORGANIZIRANO možemo nešto promijeniti. Zahvaljujem svima koji lajkaju, dijele i djeluju. 🙂


Maja Sačer pokrenula akciju: NEĆEMO POREZ NA NEKRETNINE!


Maja Sačer

Vrijeme je da se sa riječi prijeđe na djela.
U prilogu su 4 primjerka plakata “NE POREZU NA NEKRETNINE” koje možete preuzeti, isprintati te polijepiti po zidovima, stupovima, panoima… svojih ulica, opcina, gradova…
dimenzija 1000×800
Vrijeme je da se sa riječi prijeđe na djela.

Global Media Planet INFO

Broj komentara: 5:

  1. Pozdrav,
    Ja sam gospođa Henrietta Fernando privatna zajmodavca koja daje zajmove za životno razdoblje. Trebate hitni zajam za brisanje dugova ili vam je potreban kapitalni zajam za poboljšanje poslovanja? Jeste li odbijali banke i druge financijske agencije? Trebate konsolidaciju ili hipotekarni kredit? Ne tražite dalje, jer smo ovdje zbog svih vaših financijskih problema. Posuđujemo sredstva ljudima kojima je potrebna financijska pomoć, koja imaju loše kreditne ili potrebne novce za plaćanje računa, da ulažu u poslovanje po stopi od 2%. Želim koristiti ovaj medij kako bih obavijestio javnost da pružamo pouzdanu pomoć i korisnike te ćemo vam biti spremni ponuditi zajam.
    Pošaljite nam e-poštu na: (henriettafernandoloanfirm@gmail.com)

    OdgovoriIzbriši
  2. Pozdrav svako tijelo na ovom mjestu moje ime je Cejvan i ja sam hrvatski Želim svjedočiti o tome kako sam spašen od strane kreditne tvrtke Sir Franklin kreditne tvrtke Tražio sam zajam od 100.000 eura za više od četiri mjeseca platiti za moje najamnine i plaće za djetetove lijekove osjećam se u rukama dvojice internetskih zajmodavaca koji su četiri mjeseca jeli novac, a da mi nisu davali nikakav zajam, umjesto da im je prijevara i nikad nisam znao što da radim sve dok jednoga dana nisam otišao na sastanak moj prijatelj koji je sve objasnio. Sjećam se da mi se dogodilo, a ona se sjećala da je imao prijatelja koji je radio u kreditnoj tvrtki, koji me je kontaktirao i prvi put dao moju e-poštu, a zapravo nisam zainteresiran jer sam rekao da nikada više neću tražiti zajam zbog onoga što se dogodilo, ohrabrio me i dao mi nadu da ih isprobam, pa sam ih kontaktirala na njihovu e-mail adresu, a ako nisam gubio vrijeme, odgovorili su mi stisnuti i tražili moje detalje, bez naglašavanja da sam proslijedio moje detalje dolje do njih i unutar n 1 sat primio sam upozorenje od moje banke o zajmu koji sam bio tako sretan i zahvalio se prijatelju i zahvalio kreditnoj tvrtki kako bih brzo platio i najamninu i bebe lijekove, ovdje sam da pomognem onima koji traže sve vrste kredita još uvijek postoji legitimna tvrtka vani čeka da vam dati zajam, možete se obratiti tvrtki sada na njihovu e-mail adresu (Franklinsloans37@gmail.com) WhatsApp: +19292227880 i želim da se svi zajedno pridružite zahvaliti tvrtke za ovaj prekrasan posao i molite Boga da ih više blagoslovi.

    Cejvan

    OdgovoriIzbriši
  3. Mi chiamo Mrs Rita dagli Stati Uniti, ho ricevuto un prestito di $ 30.000 da Heartland Financial USA, Inc. entro 2 ore dopo ho segnalato. contattali Heartland Financial USA, Inc. via email (trustloan88@gmail.com) o numero di WhatsApp: 1-443-281-3404

    OdgovoriIzbriši
  4. Nudimo privatne, komercijalne i osobne kredite s vrlo niskim godišnjim kamatama od samo 2% u roku od godinu dana do 50 godina otplate bilo gdje u svijetu. Nudimo zajmove u rasponu od 5000 USD do 100 milijuna USD. Naši krediti su dobro osigurani za maksimalnu sigurnost je naš prioritet. Gubite li se spavati noću brinući se kako dobiti zakonitog zajmodavca? Brzete li nokte na brzo? Umjesto da vas udarimo, obratite se Markovom zajmu za zajmove (Usluge zajma) sada, stručnjacima koji pomažu u zaustavljanju zajma loše kreditne povijesti, kako biste pronašli rješenje koje pobjeđuje naša je misija. E-adresa: markmoelloanhouse@hotmail.com
    Kandidati moraju ispuniti sljedeći obrazac za kredit:
    OBRAZAC ZA PRIJAVU KREDITA
    Vaše ime i prezime *
    Tvoj email *
    Vaš telefonski broj *
    Vaša adresa *
    Tvoj grad *
    Država / pokrajina *
    zemlja *
    Seks *
    Datum rođenja *
    Imate račun? *
    Već ste se prijavili? *
    Potreban iznos zajma *
    Duljina zajma *
    Namjena zajma *
    Jeste li se prije * prijavili kod bilo koje kreditne kuće
    Pošaljite mi skeniranu kopiju vašeg osobnog dokumenta: *
    E-adresa zajmodavca: markmoelloanhouse@hotmail.com
    Pozdrav,
    Gospodin Mark Moel.
    markmoelloanhouse@hotmail.com

    OdgovoriIzbriši
  5. Pozdrav,
    Osobni podaci
    Ime: Zlatko Bošnjak
    Država: Hrvatska
    E-mail: zbosnjak14@gmail.com
    Adresa: vrteci 17, Zagreb

    Prošle su četiri godine i svjedočio sam o tome kako sam posudio 35.000 eura od gospođe Helen Wilson, a neki su sumnjali u mene zbog razine prijevara na mreži. Gospođa Helen Wilson dala mi je još jednu stvar na koju ću se nasmiješiti, nakon što sam završio mjesečne rate kredita koje sam posudio ranije, molio sam gospođu Helen da želim ići na daljnje širenje poslovanja, pa sam zatražio dodatnih 100.000 eura nakon što sam prošao kroz moj pravni postupak. Zajam je odobrilo njihovo rukovodstvo i ja sam svoj kredit primio u roku od 48 sati na svoj bankovni račun. Nemam izazova s ​​bankama jer su gospođa Helen Wilson i tim za upravljanje kreditima WEMA smatrani legitimnim zajmodavcima u Sjedinjenim Državama, Maleziji, Indoneziji i Rumunjskoj, tako da uopće nema problema.
    Za bilo koji kredit, toplo i toplo preporučujem gospođi Helen Wilson danas i uvijek
    E-adresa: (helenwilson719@gmail.com)
    WhatsApp: +1-585-326-2165 ILI Viber: +1-585-326-2165

    OdgovoriIzbriši