UKOLIKO STE U MOGUĆNOSTI DA PODRŽITE DALJNJI RAD NAŠEG BLOGA MOŽETE TO UČINITI DONACIJOM PUTEM PAYPALL-a U PROZORU DONACIJA

utorak, 20. lipnja 2017.

Bivši agent MI5 priznao: 'Ubio sam princezu Dianu po nalogu kraljice!'



Znala je previše kraljevskih tajni. Moj šef mi je rekao da mora umrijeti - primio je zapovijedi izravno od princa Philipa - i morali smo to napraviti da izgleda kao nesreća. Nikada prije nisam ubio ženu, a još manje princezu, ali poslušao sam zapovijedi. Učinio sam to za kraljicu i zemlju.
80-godišnji umirovljeni agent MI5, John Hopkins, priznao je niz nevjerojatnih ubojstava otkad je izašao iz bolnice u Londonu rekavši da mu je preostalo nekoliko tjedana života i da ne želi umrijeti, a da ne kaže istinu. Hopkins tvrdi da je bio uključen u 23 ubojstva britanske obavještajne agencije između 1973. i 1999., uključujući i ubojstvo princeze Diane.
G. Hopkins, koji je 38 godina radio kao operativac za M15, tvrdi da ga je ta služba često koristila kao hitmana za diskretna ubojstva pojedinca koji su se smatrali prijetnjom sigurnosti Ujedinjenog Kraljevstva. Obučen i kao strojarski inženjer i stručnjak za streljivo, g. Hopkins tvrdi da ima veliko iskustvo u konvencionalnim metodama ubijanja, uključujući kemikalije i otrove.
80-godišnji britanski obavještajac tvrdi da je bio uključen u ubojstva MI5 između lipnja 1973. i prosinca 1999. godine, tijekom razdoblja u kojem je "MI5 radio s manje vanjskog nadzora." Bio je dio ćelije sedam operativaca koji su provodili političke atentate diljem Velike Britanije. Većina žrtava bili su političari, aktivisti, novinari i voditelji sindikata.
Za prinezu Diana kaže da je bila jedinstvena među svojim žrtvama i jedina žena koju je ikad ubio, kao i jedina osoba iz kraljevskog društva. Ona je također jedina žrtva koju je sama kraljevska obitelj naredila ukloniti. Hopkins kaže da se osjeća "ambivalentno" po pitanju smrti princeze Diane. S jedne strane, Diana je bila "lijepa, ljubazna žena" koja nije zaslužila da joj se život prekine, ali je prema njegovom mišljenju ugrozila britansku krunu.
"Kraljevska obitelj imala je dokaze da se planira razvesti od Charlesa. Znala je previše kraljevskih tajni. Moj šef mi je rekao da mora umrijeti - primio je zapovijedi izravno od princa Philipa - i morali smo to napraviti da izgleda kao nesreća. Nikada prije nisam ubio ženu, a još manje princezu, ali poslušao sam zapovijedi. Učinio sam to za kraljicu i zemlju.
princeza diana smrt
Sljedeća faza na visokoj razini zavjere uključivala je medije koji su odradili svoj dio posla. Bila je to dobro organizirana i vođena operacija. Britanski novinari odgovorni su urednicima koji odgovaraju oligarhima koji se žele dodvoriti i biti blizu obitelji zločinaca u Buckinghamskoj palači. Nema slobodnog tiska u Britaniji ", rekao je John Hopkins.
80-godišnjak, koji provodi svoje posljednje tjedne kod kuće, izjavio je kako očekuje da će biti pritvoren nakon njegovih priznanja. Hopkins je objasnio da će svaka istraga o aferi biti teško dokaziva i "vrlo komplicirana" jer postoji nekoliko pisanih zapisa o tajnim MI5 aktivnostima, a "većina mojih kolega već je mrtva".
Najvažniji svjedok u ubojstvu princeze Diane, Hopkinsov šef, umro je od srčanog udara u "ranih 2000-ih", a princ Philip " naravno, nikada neće biti optužen za ništa. Ako princ Philip ikada dopusti da ga analizira psihijatar, siguran sam da biti dijagnosticiran kao psihopat. Ima sve mračne trijade."
Upitan zašto nije odbio ubiti Dianu objasnio je: " Mi u službi MI5 zaklinjemo se na odanost Kruni, ne možemo biti nepristrani kada je u pitanju kraljevska obitelj. U najboljem slučaju da sam odbio bio bi proglašen izdajnikom nakon čega bi mi uništili život.

UKOLIKO STE U MOGUĆNOSTI DA PODRŽITE DALJNJI RAD NAŠEG BLOGA MOŽETE TO UČINITI DONACIJOM PUTEM PAYPALL-a U PROZORU DONACIJA

Zahvaljujemo na
 
 
19. lipanj 2017  Izvori: http://yournewswire.com/
                                   istinomprotivlazi.com
                            

2 komentara:

  1. Uništili bi mu život oni za koje je radio, pa su ga prisilili da si ga uništi sam da ne bi morali oni, GAMAD

    OdgovoriIzbriši

  2. Pozdrav pozdrav svima vama. Zovem se Marija Magdalena, samohrana sam majka 3 djece, želim podijeliti opipljivo svjedocanstvo o tome kako sam od bogobojazne žene, gospode Vladimire Franke, dobila zajam od 50,000 eura pod 3%. Ako vas zanima dobivanje zajma molimo kontaktirajte ga. Uvjeravam vas da je sigurno, hvala. E-adresa: (vladimirafinancijskiinvestitor@yahoo.com)

    OdgovoriIzbriši