UKOLIKO STE U MOGUĆNOSTI DA PODRŽITE DALJNJI RAD NAŠEG BLOGA MOŽETE TO UČINITI DONACIJOM PUTEM PAYPALL-a U PROZORU DONACIJA

četvrtak, 15. prosinca 2016.

Pernar se u Saboru založio za legalizaciju marihuane: procvali bi turizam i poljoprivreda



Ivan Pernar zatražio je stanku u Saboru, te se založio za legalizaciju marihuane.
Kad bi je legalizirali procvao bi turizam i poljoprivreda, kaže Pernar.
Ulje od kanabisa liječi rak, nas mnogi pitaju kako da dođu do njega. Mi se zalažemo protiv interesa farmaceutskog lobija. Kad je došao Tim Orešković on je rekao da ćemo marihuanu uvoziti iz Kanade te da ju nećemo sami proizvoditi”, rekao je Pernar.
“Predstavnik sam mlađe generacije koju muče mnoge teme. Mnogi mladi htjeli bi da se marihuana legalizira. Zato što je konzumiraju, izloženi su političkom progonu. Kada bi Hrvatska legalizirala marihuanu, postali bismo prijestolnica turizma. Legalizacija marihuane donijela bi do renesanse poljoprivrede i mnogi ljudi bi bili veseliji. U proceduru ćemo uložiti prijedlog za legalizaciju marihuane. Neki dan sam bio s grupom koja je pušila marihuanu. Oni su se tresli od straha, a ja sam im rekao jel mislite da se u Saboru tresu”, kazao je Pernar.
Zbog prohibicijske politike ne može se proizvoditi niz proizvoda, rekao je Pernar i dodao da i ovu u medicinske svrhe moramo uvoziti.
Tko zarađuje sada, profitiraju dileri i mislim da tome treba stati na kraj.
( izvor hrvatska-danas.com / uredio anonymous )

Nema komentara:

Objavi komentar