UKOLIKO STE U MOGUĆNOSTI DA PODRŽITE DALJNJI RAD NAŠEG BLOGA MOŽETE TO UČINITI DONACIJOM PUTEM PAYPALL-a U PROZORU DONACIJA

nedjelja, 11. rujna 2016.

“Krešimir Milanović me vrijeđao i prijetio mi, policija je sve to mirno gledala”




MAXPORTAL je u posjedu izjave ogorčene Zagrepčanke L. H. , inače majke petoro djece od 7 do 19 godina (podaci poznati redakciji) koja je zbog incidenta s Krešimirom Milanovićem pozvala policiju, a onda se razočarala njihovim ponašanjem. Incident se dogodio 7. rujna u popodnevnim satima ispred jedne zagrebačke osnovne škole, a povod je nepropisno parkiranje brata bivšeg hrvatskog premijera.
Izjavu počinje rečenicom:
“Naučila sam novu lekciju: NIKAD NE ZOVITE POLICIJU!
Danas u 15:20 čovjek je na zelenoj površini parkirao automobil. Mirno sam ga upitala ‘Zašto parkirate tu na travi, to je komunalna površina i nije to uredu. Imate slobodnih parkirnih mjesta koliko želite’.
Na to me bezobrazno izvrijeđao – da sam glupa, ružna, da mu se ne obraćam jer on može raditi što god želi – i prijetio mi ‘vidjet ćeš ti’!!!
Zamolila sam ga da ne razgovara tako sa mnom, ‘samo sam Vas zamolila da tu ne parkirate’, da me ne vrijeđa niti da mi ne prijeti jer ću zvati policiju, na što mi je on bahato odbrusio da zovem koga god hoću… i tada je otišao po dijete u školu.
Susjeda dolazi do mene i potvrdi mi da on tu svakodnevna parkira i da je i na nju nasrnuo na identičan način. Policiju sam prvi puta nazvala u 15:25 i tada sam preparkirala svoj automobil iza njega tako da ne može otići. On je doveo dijete iz škole i nastavio mi prijetiti i vrijeđati me te je više puta razgovarao na mobitel. Iako je policijska stanica udaljena 5 min. policajci su došli tek nakon 45 minuta te nakon mojeg uzastopnog nazivanja.
Za to vrijeme ja sjedim u automobilu s djetetom. Stigla je ophodnja – policajac (br. značke 37799) i policajka (br. značke 36284). Nakon što sam im opisala događaj i dala osobnu iskaznicu kao i dotični gospodin, policajac je otišao do njega i nakon 2 minute razgovora se vratio.
Zamolila sam policajca da napravi alkotest i test na droge (jer je gospodin izgledao kao da je pod utjecajem droge i/ili alkohola) na što mi je policajac rekao da zašutim i da ga ne učim poslu. Nakon toga mi je policajac rekao da ću dobiti prekršajnu prijavu kao i gospodin, jer sam parkirala za zelenoj površini na što sam mu ja rekla da sam samo stala gumama na nogostup da ne može pobjeći do njihovog dolaska jer ih nije bilo 45 minuta, da ja nikog nisam vrijeđala niti kome prijetila.
Gospodin je cijelo to vrijeme dobacivao prema meni bezobrazne i neprimjemjerene komentare i vikao na mene, na što sam zamolila policajce da ga zamole da me prestane vrijeđati i obraćati mi se, ali uzaludno. Nakon što sam zatražila broj značke policajca i rekla mu da sam do sada mislila da oni štite javni red i mir, policajac je rekao da je najbolje da sve zaboravimo?!?
Za to vrijeme policajka nije progovorila niti riječ, nije odgovarala na moje upite zašto dozvoljavaju da me dotični vrijeđa, niti me htjela pogledati kad sam pričala s njom. Kad je uzimala podatke vidjela sam da na gospodinovoj osobnoj piše KREŠIMIR MILANOVIĆ.
Na moj upit da želim i ja znati gospodinove podatke odgovoreno mi je da na to imam pravo samo sa zapisnika i to samo ako podnesu prekršajnu prijavu i naprave zapisnik, te da će prijaviti i mene i da ću platiti kaznu.
Mene su učili da policija čuva red, štiti građane od vrijeđanja, prijetnji i kriminala, ali eto u Hrvatskoj nismo svi jednaki. Možda se mi trebamo svi odseliti da ne smetamo toj šačici odabranih da mogu raditi apsolutno što žele.”
(Gospođa ima petoro djece te zbog razumljivih razloga ne objavljujemo njene podatke. Kad joj je predočena recentna fotografija Krešimira Milanovića potvrdila je da je upravo on muškarac koji joj je prijetio i vrijeđao ju.)
(izvor maxportal.hr / uredio anonymous )

Svidio ti se članak? 
Podijeli ga s prijateljima!



Nema komentara:

Objavi komentar