UKOLIKO STE U MOGUĆNOSTI DA PODRŽITE DALJNJI RAD NAŠEG BLOGA MOŽETE TO UČINITI DONACIJOM PUTEM PAYPALL-a U PROZORU DONACIJA

nedjelja, 7. kolovoza 2016.

NAS ČETVORICU ZNANSTVENIKA KOJI NUDIMO RADNIČKE PLAĆE 2000, A MIROVINE 1500 EURA PRATE OBAVJEŠTAJNE SLUŽBE




Nas četiri znanstvenika nudimo 20% BDP-a, za deset godina 35-40 tisuća eura po stanovniku, pokretanje proizvodnje, zapošljavanje milijun nezaposlenih, radničku plaću minimalno 2000 eura, minimalno 1500 eura mirovinu, potpuno besplatno školovanje i zdravstvo, rješenje pitanja branitelja, poljoprivrednika, ribara, radnika, blokiranih, frankiranih, stečajeva itd. To je „prava destruktivna neprijateljska djelanost“, ako se provedi u RH
Napisao: mr.sci. Karino Hromin Sturm
Tajne službe navodno su detektirale četiri glavna „Državna neprijatelja“ javili su izvori bliski tajnim službama, to smo: u prof.dr. Slavko Kulić, mr.sci. Karino Hromin Sturm, prof.dr. Davor Pavuna i prof.dr. Ante Lauc. Izvori su obično ptičice kao što su „kos“, kolibrić i slićnih kodnih imena. Primivši informaciju, odmah sam se konzultirao sa prof. Antom Laucom. Zanimala me je suština poruke i kakav status ima svaki pojedinac te po kojem kriteriju su nas rangirali. Prof. Lauc mi je odgovorio da ne zna ništa više nego ja. Pitao sam ga, zna li rang listu. Tko je prvi na listi? Ni na to pitanje mi nije znao odgovoriti, već je rekao da je on sigurno zadnji jer je stariji i najmirniji među nama.
Znanstvenici u politici
Dakle moj kolega mi nije puno pomogao, pa me je to zaintregiralo, jer kada sam već na listi, kao vječiti fajter mislim da bi svakako želio biti prvi. Pa sam napravio kratku analizu nas četiri državna neprijatelja.
Kao prvo svi smo znanstvenici. Kao drugo svi se bavimo društveno ekonomskim pitanjima, a to je politička tematika. Ekonomska problematike zadire u duboke pore politike, pa smo mi automatski umiješani kao znanstvenici u politiku, jer rekla je majka Tereza, i korica kruha je politika.
Nadalje tu četvorku podijelio sam na dvije grupe. Prva grupa to su prof. Kulić i Pavuna i drugu grupu prof Lauc i Karino. Ova podjela odnosi se na užu specijalizaciju, jer se prof. Kulić i Pavuna bave problematikom rješavanja globalnih društvenih problema, Kulić kao ekonomist, a Pavuna kao fizičar.
Na primjer, zadnje predavanje prof. Kulića imalo je naziv „Planetarna zrelost ljudske vrste i održivosti života na zemlji te promjena paradigme vještačenja i uloge vještaštva za supridanost bitka umjesto poretka sile kao prava kreacionizma i evolucionizma“. A kroz kreacionizam i evolucionizam govori o općoj kritici društva u cjelini i spada u svijetu u sam vrh prvih 50 intelektualaca.
Prof. Pavuna je također svjetski fizičar koji govori o bankaroidimazomboidimapojavi vanzemaljaca, postojanju Boga, EU,domaćoj valutitajnim službama i hrvatskom gospodarstvu, pa kaže sve ovo što se događa je orvelovizam i „planetarna sabotaža“. Pavuna se kao fizičar i profesor zalaže da Hrvatsku pokrenu inženjeri, strojari, fizičari i matematičari. Tu se u potpunosti slažem sa njim jer je to zacrtano i u mojoj Strategiji, jer bez pokretanja proizvodnje nema zapošljavanja i nema napretka.
Drugi dvojac sa rang liste prof. Lauc i Karino su ekonomisti praktičari, ekonomisti planeri, dok se nisu upoznali prije 20 godina su odvojeno radili. Karino na projektu Strategija Razvoja Republike Hrvatske Državnim Intervencionizmom od 100 milijardi u ono doba dolara ( danas eura ), a prof. Lauc specijalista za „sinergiju ljudskog, materijalnog i financijskog kapitala“, radio na projektu ,,Razvitak Hrvatske između autopoiesisa i alopoiesisa“, također sa 100 milijardi dolara, a da nismo znali jedan za drugog,
Tako smo se našli na jednoj konferenciji sa istom temom od 100 milijrdi dolara i Lauc je odmah skočio na moje izlaganje jer nije vjerovao da smo odvojeno došli do istog zaključka, rezultata i rješenja razvoja projekta Strategije ravoja RH, te smo se odmah zbližili i nastavili zajedničku suradnju.
Što predlažemo
Zajedničko za obje grupe je da smo uočili i detektirali dubinu i perspektivu problema u kojima se nalazi Hrvatska i njezin narod i cijeli svijet, gdje međunarodna zajednica ima snažan utjecaj i snagu za miješanje u sve pore društva i unutrašnje poslove Republike Hrvatske, koje su nažalost u simbiozi sa domaćim pljačkašima, odredile i donijeli vrlo negativne posljedice za Lijepu našu.
Tako imamo dvije grupe koje su slične i srodne po mišljenju i provedbi rješenja problema našeg društva, gdje upozoravaju na probleme i negativnosti u ekonomiji i društvu. Obje grupe su još prije 20 godina i više napravile cjelovitu analizu stanja našeg Hrvatskog društva. Zbog svojih stručnih kvalifikacija hoće, znaju, mogu i predlažu rješenja problema za izlazak iz krize i upozoravaju Vladu, Sabor i javnost što je i dužnost znanstvenika i intelektualaca.
Pa što to radimo. Nas četiri znanstvenika nudimo 20% BDP-a, za deset godina 35-40 tisuća eura po stanovniku, pokretanje proizvodnje, zapošljavanje milijun nezaposlenih, radničku plaću minimalno 2000 eura, minimalno 1500 eura mirovinu, potpuno besplatno školovanje i zdravstvo, rješenje pitanja branitelja, poljoprivrednika, ribara, radnika, blokiranih, frankiranih, stečajeva itd. To je „prava destruktivna neprijateljska djelanost“, ako se provedi u RH.
Ne vjerujem da su ti stručnjaci detektirali četiri državna neprijatelja i shvatili ekonomski smisao rješenja problema i „planetarnu sabotažu“ koja se provodi jer ne vide gdje je to, zato jer se ona nalazi u samom središtu toga vrtloga. Pogotovo se ne mogu teoretski i filozofski nadmetati sa prof. Kulićem ili zalaziti u filozofiju svemira i Boga prof. Pavune ili Strategiju razvoja RH Državnim intervencionizmom, Karina i „autopoiesisa i alopoiesisa” prof. Lauca.
Dočim provedba projekta Karino-Lauc, Strategija Razvoja RH bez uzimanja jedne kune kredita im je još manje jasna, jer se svi u Vladi i Saboru kunu pod prisegom Hrvatskom narodu da se Hrvatska MORA dalje zaduživati i rasprodati sve do zadnjeg stabla i izvora vode jer nema nam druge, tako su rekli BANKARI u Kuetzbuhelu i Davosu. Good, Good. Good. NE, NE, TO JE Bad. Bad. Bad.
Zato im vjerojatno nije bilo jasno tko tu vodi i KUDA, ili tko tu vodi kolo i po kojoj liniji. Međutim skužili su da u tim nastupima znanstvenika nešto ne štima. Ali kako nisu uspjeli rangirati sustav vrijednosti filozofskog pristupa i pragmatičnog sustava vrijednosti temeljanog dohotka, pljačke u pretvorbi i privatizaciji te pljačke ratno-profiterske mafije, državne, županijske i općinske korupcije, stečajne mafije, bankarske, pravosudne, sudske, građevinske i ostalih mafija univerzalnog tipa. Zato je rang lista ostala nedorećena, pa praktički nema pobjednika i podjele na prvo, drugo, treće i četvrto mjesto, nego tim. A mi volimo timski rad.
Da vidimo zašto ja ne bi bio prvi, recimo mlađi sam od kolege prof. Kulića dugo se znamo i radimo skupa u Znanstvenom društvu ekonomista, od prof Lauca sam također mlađi. Zatim imam više kose, Kulić ima slabu kosu, a Lauc ima frizuru kao bilijarska kugla. Prof. Pavuna ima kose, ali živi i radi u Švicarskoj, ali skaće po bini kada drži predavanje i lamaće rukama na sve strane i uvijek na predavanjima digne mobitel i kaže pozdravljam dečke koji snimaju. Ja predajem prilićno mirno, ne pozdravljam one i stalno su mi govorili da ne lamaćem rukama, pa sam prestao.
Što se tiće odnosa sa državom. Bio sam pionir Hrvatske diplomacije prvog predsjednika dr. Franje Tuđmana, ugovarao sam dilomatsko konzularne odnose i dobio priznanje Republike Hrvatske deset zemalja, kada nam je to bilo međunarodno jako bitno za ostvarenje suverenosti RH. Po nalogu predsjednika Tuđmana otvarao dva veleposlanstva i jedno zatvorio.
Odabrao i rezervirao besplatnu parcelu od 6 hektara u novom glavnom gradu Kazahstana, Astani, sa planom izgradnje veleposlanstva RH, rezidencije, Hrvatskog trgovačkog centra, restorana sa parkom i pratećim sadržajima, parcela nas još čeka!
Profesori su radili i predavali i ja sam radio i predavao, dapa
e imam više od njih staža u privredi. Svi smo napisali knjige i mnoge radove, pa ako ćemo vagati moja knjiga „POLITIČKA BIBLIJA“ je najteža ima 3 kg. itd, itd. Pa tu smo nekako izjednačeni.
Kada bi rang listu složili po godini rođenja tada bi prof. Lauc bio prvi ispred Kulića za 17 dana, zatim treći Karino i najmlađi četvrti Pavuna. Ali oni sigurno nisu slagali po datumima rođenja jer je to ipak politička ekononomija koja je kao predmet nažalost prije godinu dana ukinuta na našem Ekonomskom fakultetu u Zagrebu.
Osim moje diplomatske aktivnosti, pomogao sam HDZ-u i predsjednici Kolindi Gerabar Kitarović da pobijedi na predsjedničkim izborima. Cijela njezina kampanja se vodila sa mojom retorikom za BOLJU HRVATSKU, HRVATSKA ZEMLJA BLAGOSTANJA, Ni Lijevo, Ni Desno, iz Strategije Razvoja RH, ali bez ijedne ekonomske brojke, kojih je inače puna moja Strategija.
Predsjednica krade ideje
Čak je posudila i logo našeg Pokreta ZAJEDNO. Znači da sam zaslužan za njezinu pobjedu na izborima. Pokret ZAJEDNO je uputio predsjednici dopis PbrD.P.- 12-01/2015. od 08.01.2015. g. i zatražili barem zahvalu, ali nismo nikad dobili odgovor.
Nadalje predsjednica je nadređena obavještajnim službama, pa kada se već služi sa mojim tekstovima, parolama i logom, znaći da sam ja na liniji državne politike, pa ne vidim zašto bi ja bio na listi zadnji. Ili prvi ili ništa.
Pročitajte moje objavljene tekstove www.karino.hromin.sturm na portalima i blogovima i vidjet ćete da, predsjednica u predsjedničkoj kampanji zbori kao i ja, ali bez brojaka i rezultata Strategije, pa valjda će se predsjednica zajedno sa premijerom Tihomirom Oreškovićem složiti i dogovoriti , da sam ja i moje kolege znanstvenici, Good, Good, Good.
Smatram da imam kod bivše kolegice predsjednice Kolinde barem radi toga prolaznu moralno političku podobnost. Tražio sam da me primi, da joj objasnimo kako se to radi u praksi i predložimo da zajedno provedemo Strategiju Razvoja RH i napravimo Hrvatsku zemlju BLAGOSTANJA, kada je već pobijedila sa tom retorikom i obećala BOGATU i bolju Hrvatsku, POMOGNIMO JOJ ZAJEDNO DA TO PROVEDE, a ne da sve rasprodaju. Jer će ju inače na slijedećim izborima birači kazniti za lažno obećanje.
Do danas nisam primio poziv. Možda me pozove kada pročita ovaj članak. Iako moram priznati da se ne sjećam kolegice Kolinde iz početka 1990-tih u doba kada sam radio u Ministarstvu vanjskih poslova, a tada je bila tajnica kod bivšeg premijera dr. Ive Sanadera koji je bio zamjenik ministra MVP-a, iako sam dolazio kod njega u kabinet kada bi doputovao iz veleposlanstva RH iz Rusije ili Kazahstana u Zagreb. 

( izvor tjedno.hr / uredio anonymous ) 

Nema komentara:

Objavi komentar