UKOLIKO STE U MOGUĆNOSTI DA PODRŽITE DALJNJI RAD NAŠEG BLOGA MOŽETE TO UČINITI DONACIJOM PUTEM PAYPALL-a U PROZORU DONACIJA

subota, 11. lipnja 2016.

Policajac PROGOVORIO I DOBIO OTKAZ: ‘Damir Ježić je kriv za smrt sestara Filipović!’



”Zvao sam načelnika Vidaka da prijavim registraciju vozila koje je skrivilo sudar, no Vidak mi je spustio slušalicu! Kasnije, kada je u Centar 92 došao načelnik Pandža, rekao sam mu sve što znam. Pandža mi je rekao da je o svemu obavjestio načelnika Kruneša, ali ništa se nakon toga nije događalo. Već godinama provode nada mnom mobbing i sada su me se riješili. Dobio sam otkaz”, ispričao je Etemaj za Provjereno
Mustafa Etemaj, dojučerašnji policajac i jedan od svjedoka nesreće u kojoj su prije deset godina poginule sestre Filipović, za Provjereno NOVE TV je odlučio javno progovoriti o svemu što zna. Kaže da je 99 posto siguran da je sin Roberta JežićaDamir Ježić, odgovoran za tragediju, a da se to sa stopostotnom sigurnošću moglo utvrditi prema tablici vozila koje je skrivilo nesreću – na autoputu Rijeka – Zagreb – da su odgovorni htjeli riještiti taj slučaj.
”Zvao sam načelnika Vidaka da prijavim registraciju vozila koje je skrivilo sudar, no Vidak mi je spustio slušalicu! Kasnije, kada je u Centar 92 došao načelnikPandža, za kojega sam procijenio da mu se može vjerovati,  rekao sam mu sve što znam. Pandža mi je kasnije rekao da je o svemu obavjestio načelnika Kruneša, ali ništa se nakon toga nije događalo. Od 2013. provode nada mnom mobbing, zbog ovog slučaja, i sada su me se napokon riješili. Dobio sam otkaz”, ispričao je Etemaj za Provjereno.
Tri je puta nakon nesreće, kaže, zvao kolege u policiju, ali su mu svaki put poklapali slušalicu.
Valja ovdje istaknuti da je i bivši načelnik OKCP-a Rijeka Dražen Pandža, koji nije htio zataškavati istinu o slučaju sestara Filipović, kasnije suspendiran bez pravog razloga te da se već godinama provodi mobbing i nad njim, bez obzira na to što je i na Disciplinskom sudu MUP-a i na Županijskom sudu u Rijeci dokazao da je posve nevin i čist. I dalje ga ne vraćaju na posao!
Višnja i Gordana Filipović poginule su, da podsjetimo, u prometnoj nesreći na autocesti Zagreb-Rijeka 2006. godine. Nesreću je skrivio vozač koji je vozio u suprotnom smjeru.
Slučaj sada istražuje Ravnateljstvo policije. Obitelj Filipović rješenje čeka puno desetljeće, a jedino što godinama slušaju jest da je istraga i dalje u tijeku. Svjedoci im se i dalje javljaju, a o svemu je obaviješten i ministar unutarnjih poslova.
‘Interesantno je da su to sve neki bivši djelatnici policije koji su ili mobingirani do mjere da su sami morali dati otkaz, kao osoba koja mi se javila pismom, a zaprimila je dojavu o nesreći i poziv da se vozi u kontra smjeru na tom dijelu autoceste. Ta osoba kaže da je pretrpjela toliki mobbing- zbog toga što je tražila da se istina kaže – da je morala dati otkaz’, izjavio jeDragutin Filipović, otac poginulih sestara, novinaru Provjerenog.
”Odvjetnik riječki mi je rekao da je to počinio sin Roberta Ježića, bila sam u šoku, izjavila je za Provjereno Slavica Šota”, riječka prijaviteljica korupcije, zbog čije informacije i poticanja supružnika Filipović da ne odustaju, nije došlo do zastare cijelog slučaja.
Drago Filipović u emisiji je izjavio da su mu iz policije potvrdili da su provjeravali anonimne pozive o nesreći, ali samo na način da su istraživali tko je zvao. Nisu se bavili informacijama koje su dojavljene?!sestre filipović
”Jako sam tužan, bio sam kod ministra Orepića, sve sam mu ispričao, ali ništa nisu poduzeli u mjesec dana”, zaključio je svjedok nesreće, Mustafa Etemej, koji je zbog svog svjedočenja, po svemu sudeći, i dobio otkaz!
”Ako su nakon deset godina dočekali da su se iz sustava javili ljudi koji kažu tko je to učinio i još se čeka, ne izdaja se uhidbeni nalog, pitam se kome se obratiti ”, dodala je Slavica Šota u prilogu na čijem kraju smo doznali da je tajna služba SOA preuzela svu dokumentacija o slučaju.
”Ne znam zašto bi se SOA bavila prometnom nesrećom, osim ako policija nije dosad sve zataškavala. Činjenica je da su sva trojica koja su radila na tom slučaju napredovala prema Zagrebu”, zaključio je skandaloznu priču o zaštiti krivca te o zataškavanju istine o pogibiji njegove djece, Drago Filipović.
U emisiji je još rečeno da su kontaktirali Damira Ježića, koji je izjavio da je o tom slučaju sve već ranije rekao. On tvrdi da je nevin te da je u vrijeme nesreće bio u Italiji.

( izvor promise.hr / uredio anonymous ) 

Nema komentara:

Objavi komentar