UKOLIKO STE U MOGUĆNOSTI DA PODRŽITE DALJNJI RAD NAŠEG BLOGA MOŽETE TO UČINITI DONACIJOM PUTEM PAYPALL-a U PROZORU DONACIJA

petak, 18. ožujka 2016.

RAD CENTRA ZA SOCIJALNU SKRB: DJECA KAO JEFTINA RADNA SNAGA UDOMITELJIMA KOJI IH ZLOSTAVLJAJU?



Zbog anonimne dojave da zlostavljaju udomljenu djecu, koja je kasnije bezuvjetno odbačena, Centar za socijalnu skrb Buje oduzeo je Mirjani i Davoru Ljubej iz Buja, braću o kojoj su se skrbili punih 9 godina.
Socijalni radnici prevarili su obitelj rekavši da moraju ispitati djecu u njihovom centru, roditelji su pristali no socijalni radnici posjeli su ih u auto, zaključali vrata i bez osobnih stvari odvezli u novu udomiteljsku obitelj u Ludbreg gdje su zaista i bili zlostavljani.
“U novoj udomiteljskoj obitelji nije nam bilo dobro, tukli su nas, maltretirali i koristili su nas kao radnu snagu. Naime, ta udomiteljska obitelj ima 30 krava oko kojih sam ja vodio brigu…”
Stariji brat Velimir navodi: “U novoj udomiteljskoj obitelji nije nam bilo dobro, tukli su nas, maltretirali i koristili su nas kao radnu snagu. Naime, ta udomiteljska obitelj ima 30 krava oko kojih sam ja vodio brigu, nije mi bilo teško, ali sam morao ustajati rano i brinuti oko svega, a tu mi je bio i brat koji je svaki tren koristio da bi me pitao za mamu i tatu. Nekako sam ga tješio, ali mene nije imao tko utješiti! Iako su nam oduzeli mobitele uspio sam poslati slike brata kojeg su svako malo tukli šibom po nogama kada mene nije bilo u kući.”
Velimir je u više navrata išao u Centar i žalio se, plakao da im nije dobro i da ih maltretiraju, Centar nije reagirao, već mu je rečeno neka se prilagodi!
 “Kako sam pisao svim institucijama, čak i predsjednici, u Centru su mi prijetili, i ne bojim se to otvoreno reći, da će me odvojiti od brata ako budem pisao medijima! Znao sam da mi je punoljetnost blizu i da će mojoj noćnoj mori doći kraj, znao sam što mi je činiti čim napunim svojih 18. godina – idem svojoj obitelji u Buje! Ja idem ali moj brat… Moj brat morao je ostati tamo, a sud i Centar su mi dodijelili da ga mogu čuti samo srijedom i petkom! To je fašizam! Zašto moram moliti da čujem i vidim svoga brata?! Želio sam ga vratiti sa mnom u obitelj u kojoj smo bili sretni, kod mame i tate u Buje, ali Centar kaže da se on sada mora odvojiti od svih i da nitko više nema prava na njega osim novih udomitelja! I našoj starijoj sestri sa kojom smo odrasli brane kontakte sa Leonom kako bi zaboravio svoju staru obitelj. To nije adaptacija već psihičko zlostavljanje moga mlađeg brata.”
Mama Mirjana podijelila je svoju tugu: “A šta da vam pričam, teško mi je… preko noći su mi uzeli djecu, oteli su mi ih i 2 godine ne znam šta ću sama sa sobom, nedostaje mi Leon, nema mog Leona, on je spavao sa nama iako imamo 6 soba, ali on je sa nama spavao i igrao se sa našim unucima. Kada idete vidjeti sobu nemojte zamjeriti jer ima prašine ali ja unutra ne idem, ne mogu ići, unutra nema moga Leona!
Oduzeli su nam udomiteljsku dozvolu zbog anonimne kaznene prijave, a vidite ovdje, sud nas je oslobodio svake sumnje da smo tukli Velimira i Leona, ali mi Centar djecu ne želi vratiti!
“Pitajte susjede, prijatelje, oni su jasno izjavili da smo jako brižni roditelji, škola je intervenirala da se djeca vrate, priložena je dokumentacija školskog pedagoga koji jasno daje do znanja da fizičkog nasilja nema i da djeca redovito dolaze na kontrole i kod pedagoga i kod zubara, čak je i načelnik jasno dao do znanja da smo dobri roditelji,  i pravobraniteljica je odgovorila da nema razloga da se djeca ne vrate u svoj dom… Od škole, do pedagoga, od udruga udomitelja do pravobraniteljice, od same djece pa sve do susjeda i prijatelja! I ništa, odgovora nema, okreću se glave i koga god da se prozove, taj se ogradjuje!”
Otac Davor od muke je smršavio na 50 kilograma, kroz suze progovara: “Ovo je noćna mora da ja ne mogu biti sa svojim Leonom! Nema pravde!”
Veoma je sumnjivo da su braća oteta od svojih dugogodišnjih udomitelja zbog obične anonimne dojave bez dokaza, dok Centar uopće nije reagirao na dokaze i vapaj braće gdje je bilo očito da ih zlostavljaju. Postoji li dogovor između Centara i onih koji traže jeftinu radnu snagu, i zašto se djeca ovako maltretiraju saznat će se u nadolazećim istragama.

( izvor stvarnost.hr / uredio anonymous )

Nema komentara:

Objavi komentar